از چاپ اول این کتاب در سال 2007 تغییرات زیادی در بازار کتاب رخ داده است. با پیشرفت چشمگیر رسانههای جمعی و گوشیهای موبایل نسبت به گذشته، راههای بیشتری برای هدفمند کردن برنامهها . استفادهی بهینه از سرمایهای که صرف بازاریابی اینترنتی میکنید، باز شده است. چاپ جدید این کتاب مملوء از نکتههای عملی است. فرقی نمیکند بازاریاب کارآفرین باشید که از شرکت بازاریابی اینترنتی به عنوان شخص ثالث استفاده میکنید یا صاحب شرکتی کوچک که همه چیز را خودتان اداره میکنید. با این راهنمای ساده از بازاریابی اینترنتی بیشترین استفاده را ببرید.این کتاب:
کمک میکند راهبرد بازاریابی اینترنتی را با اهداف دستیافتنی طراحی کنید.روند ساختن لیست، ایجاد و پیگیری نتایج را ساده میکند.راهنماییهای حقوقی در اختیارتان قرا میدهد تا بدین ترتیب از قوانین ضد اسپم آگاه شوید.نشان میدهد چگونه پیامرسانی کنید و رسانههای جمعی را به یکدیگر پیوند دهید.توضیح میدهد چگونه نتایج را دنبال و تفسیر کنید.شامل 10 نکتهی مهم است که نباید در ایمیلهایتان بیاید و بسیاری مطالب دیگر