با یک برنامهی روابط عمومی مؤثر، در اکثر موارد می توان بدون صرف هزینههای هنگفت آگهیهای تبلیغاتی، صرفاً با پوشش مطبوعاتی و رسانهای، با بازار هدف ارتباط بیشتری برقرار کرد.
از طریق کتاب روابط عمومی به زبان آدمیزاد، هرآنچه برای انجام روابط عمومی خود احتیاج دارید، ایدهها، فهرست اقلام مورد نیاز، فرمها، مدارک و مراجع در بستهای با قابلیت استفادهی آسان و کاملاً قابل فهم، در اختیار شماست.
با کتاب روابط عمومی به زبان آدمیزاد، میتوانید محصول یا خدمات خود را در هر زمان و هر مکان که بخواهید به همه بشناسانید ـ در روزنامه ها، مجلات، جراید بازرگانی، تلویزیون، رادیو، اینترنت ـ تا مردم از آنچه ارائه میدهید، اطلاع یابند و برای خرید آن به شما مراجعه کنند. نتیجه چیست؟ شهرت، آگاهی، تحقیقات، سفارشهای فروش بیشتر و پول!
مفید بودن روشهای ارائه شده در روابط عمومی به زبان آدمیزاد، برای صاحبان و مدیران شرکتهای تجاری متوسط، به اثبات رسیده است. نیاز به بودجهی زیاد یا داشتن روابط خاص با رسانههای عمومی ندارید. به هیچ تجربه یا آموزش قبلی نیاز نیست. تنها چیزی که احتیاج دارید، یک تلفن، یک میز کار، یک دستگاه تایپ و قدرت تفکرتان است. این کتاب مواد لازم را در اختیارتان قرار میدهد و به شما میگوید از کجا میتوانید آنها را تهیه کنید.